lørdag den 9. juli 2016

Sommer I Blogland | Karoline Haugaard



Så er det blevet tid til anden del af min sommer serie, hvor jeg spørger ind til danske bloggeres sommere. I denne omgang skal vi som lovet tage et kig ind i Søde Karolines sommer, bl.a. lidt om hendes bedste ferieminde og hvilken sang hun lytter til denne sommer. I kan forresten se det første indlæg i denne serie, lige her, hvor at jeg svarede på 8 spørgsmål:)

1) Hvad er det bedste ved den danske sommer? For mig er det allerbedste ved den danske sommer, at den er så længe ventet. Man går indendørs næsten hele året, og når det så endelig bliver solskin, flygter folk nærmest ud i det dejlige vejr. Det er den bedste følelse, når man har ventet på noget så længe.

2) Hvad er 3 ting du altid har med i kufferten? Tørshampoo, kamera og en god bog. Tørshampoo, fordi jeg altid for fedtet hår vildt hurtigt, hvis jeg f.eks. skal på ferie syd på. Kameraet er uundværligt for mig - både fordi jeg jo blogger, men også, fordi jeg elsker at gemme minderne fra en dejlig sommer. Bogen skal jeg altid have med, fordi jeg hurtigt bliver træt og sløj af at ligge i varmen, så er det altså en fordel at kunne gemme sig væk i skyggen med en god historie.

3) Hvad er den bedste ferie du nogensinde har haft? Den bedste ferie, som jeg har været på var for to år siden, da jeg var i Amsterdam. Jeg er ikke så meget til badeferie, men vil hellere ud at se noget. For mig var Amsterdam en fantastisk flot by med masser af kultur og gode spisesteder - jeg regner helt klart med at skulle tilbage igen engang.














4) Hvor går drømmerejsen hen? Hmmm... Den er lidt svær, for jeg hader at flyve og i det hele taget bruge transportmidler. Men hvis det ikke begrænsede mig, så ville jeg gerne til New Zealand eller Australien. Jeg har en veninde, som skal derned og være udvekslingsstudent i et helt år - og jeg er så misundelig. Hvis jeg skal kunne klare turen derhen vil jeg gerne til Irland eller Færøerne pga. den flotte natur.

5) Hvilken sang er på dit sommer soundtrack denne sommer? Det er måske ikke det traditionelle sommerhit, men jeg er rigtig vild med sangen This Is What You Came For af Calvin Harris og Rihanna.

6) Hvilken frisure er din yndlings, når det gælder om at få håret væk fra ansigtet og nakken pga. af varmen? Jeg har utrolig langt hår, så det er altid et mareridt, når sommeren og varmen nærmer sig. For det meste har jeg det bare op i en spontan knold, men hvis det skal være en lille smule mere formelt, så er jeg helt vild med en fransk fletning i siden.

7) Hvilken snack er din yndlings her om sommeren? Jeg elsker, elsker, elsker vandmelon. Det er så dejligt - specielt, hvis man har skåret den ud på forhånd og sat den på køl! Ellers har jeg ligesom de fleste danskere en svaghed for sommerens jordbær... mmmh...

8) Hvad er dit aller bedste sommertip? Argh... den er svær. Der er så mange gode tips til sommeren. Måske er det bare, at du skal nyde det, mens du har ferie, for det varer ikke længe. Så du må huske, at du skal slappe af og tage den fuldkommen med ro :-)






















Jeg siger tak til Karoline for at hun vil være med her, og så synes jeg at i alle sammen bør smutte over på hendes blog og give den en masse kærlighed. Karoline har forresten været med her på bloggen før, nogen der kan huske konfirmations interviewet fra marts måned?

Jeg skal i dag fejre min storebror der fylder 18 år på fredag, så vi skal holde fest for hans venner og vores familie. Jeg skal i den anledning lave to kager (som jeg også nævnte kort i går), hvis i holder udkig på instagram kan det være at de dukker op i løbet af eftermiddagen/aftenen. Men de kager vil jeg i hvertfald gå ud og ordne nu, 3 ord, chokoladekage-og-hindbærmousse. yum. Rigtig god weekend derude!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top