tirsdag den 5. juli 2016

Wedding Season '16

Wedding guest pt.1

Wedding guest pt. 2

Sidste år delte jeg mine bud på hvad man kunne iføre sig hvis man skulle til et af sommerens mange bryllupper, og det har jeg valgt at gøre igen i år. Selvfølgelig egner disse outfits sig også til andre selskaber og fester, men det behøver jeg vel ikke at påpege. Jeg er specielt vild med de to blå sager nede i venstre hjørne, og havde jeg en anledning så havde jeg nok klikket en af dem hjem. Jeg skal nemlig igen i år, ikke til nogle bryllupper da vi ikke lige har nogen i omgangskredsen. Der går nok et par år før jeg skal se to mennesker sige ja til hinanden, for jeg tænker det bliver noget kusine/fætter halløjsa (ikke på samme tid haha). Jeg er også helt vild med de slanke stiletter fra Nelly, og igen hvis jeg havde en anledning så var de nok mine allerede nu.

Hvad siger i til collagen, spot on eller er jeg gået lidt for feminin til den? Jeg vil nu hoppe i træningstøjet og cykle op til Ørestaden og træne. Senere står den på Coldplay i Parken, det skal nok bliver godt. Kram herfra

2 kommentarer :

  1. Super lækker inspiration - er vild med den første kjole! :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, den er virkelig fin ja:)

      Slet

Back to Top