fredag den 26. august 2016

3 Veganske Youtubere Du Skal Følge





















Denne fredag eftermiddag vil jeg dele nogle af mine yndlings veganske youtubere med jer, så i har lidt at bruge weekenden på;) De er alle 3 nogle piger som jeg har fulgt et godt stykke tid nu, og jeg nyder at deres forskellige videoer. De har nemlig alle sammen en meget forskellig måde at lave deres videoer på vil jeg mene, specielt Annie som bare er så dygtig til det med redigering. Hos Tess finder jeg rigtig meget inspiration til nye opskrifter og nye måder at træne på, og det samme gælder Stefanie. Dog skal jeg lige understrege at hvis du ikke har det så let med engelsk kan Stefanies videoer godt blive en udfordring for dig, hun kommer nemlig fra Skotland og har en meget kraftig accent. Jeg har vænnet mig til den og synes hun har en smadder sød stemme haha.

Alle deres kanaler er linket under billedet, og jeg vil stærkt anbefale at i tager et kig hos dem alle. Rigtig god weekend til jer alle, når i når dertil! kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top