torsdag den 29. september 2016

Efterårs Bucket Liste 2016




















Vi  er næsten en måned inde i efteråret allerede, jeg siger det gang på gang, men det er stadig vildt så hurtigt tiden den går. Men eftersom at vi meget snart vinker farvel til september og siger velkommen til oktober, tænkte jeg at det vist var på tide at vi tog et kig på min bucket liste for denne sæson. Den er meget ligesom sidste års liste vil jeg mene, små hyggelige planer der ikke kræver det store. Lad os tage et kig på det!

1) Drikke en chai latte fra 42Raw imens jeg går igennem Kongens have. 50,- for sådan et latte, det er alligevel pænt meget, men hvad gør man ikke får en hyggelig stund.

2) Og når nu jeg alligevel er i Kongens have, kan jeg vel lige så godt få taget de der fine outfit billeder jeg aldrig fik taget sidste år..

3) Hoppe i en bunke blade med Ditte, fordi nogle traditioner aldrig bør dø;)

4) Holde pigeaften med tøserne, det er alt for længe siden det sidst er sket.

5) Tage på tour de photo. Mig, mit kamera og min cykel. Så gælder det bare om at cykle rundt og tage billeder uden noget der kan distrahere. Dette kan også gøres på gåben.

6) Få købt mig en regnjakke og et par gummistøvler, to rimelig vigtige ting at eje når man bor i Danmark vil jeg mene..














7)  Få set både kæledyrenes hemmelige liv, og Bridget Jones i biografen. Måske jeg bliver nødt til at have min syv årige kusine med mig til den første, eller måske ikke, så bange er jeg heller ikke for at blive set se en børnefilm alene i biografen..

8) Prøve diverse opskrifter af. Bl.a. nutella, kanelsnegle (måske jeg også skal prøve disse af, bare fordi det er efterår), gulerodskage og hjemmelavet pumpkin spice latte. Min mave glæder sig allerede.

9) Udover ovenstående opskrifter, kunne jeg også godt tænke mig at plukke nogle æbler ude på fælleden, og lave noget lækkert ud af dem.

10) Og til sidst, nu skal det være. Efterårsrengøring! Puha hvor er den her altså blevet udskudt i lang tid nu, den startede som spring cleaning og så sagde jeg sommer rengøring, og nu er vi her. Det er jo ikke fordi jeg aldrig rydder op og gør rent, det er bare at det ikke er altid jeg får gjort det så grundigt som jeg nok burde;)

Snip snap snude, Isas 10 efterårs mål er ude! wow hun kan rime og det hele haha.. Hvad siger i til det? Har vi nogle planer til fælles, eller har i nogle helt anderledes ting på jeres liste? Lad mig høre, så kan det være at jeg også får lidt inspiration:) Rigtig god torsdag eftermiddag derude, og pas nu på jer selv i det her blæsevejr! Kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top