onsdag den 26. oktober 2016

Malmø Køb | Lush, Lagerhaus Og Mere









Stribet bluse Lindex kids Postkort Lagerhaus Gavemærker Lagerhaus Carob pulver Reco market
Tea tree water Lush Avobath bath bomb Lush Blackberry bath bomb Lush

Jeg lovede jer at jeg ville vise mine køb fra Malmø frem, så det er hvad der sker nu, eller i hvertfald viser jeg nogle af tingene. Trøjen som i så fint kan se er en størrelse 10-12 år, har jeg allerede skrevet om flere gange, både i dette indlæg og på dette billede (hvor i kan se at den passer en str. 34-36 helt perfekt). Hvis vi ser bort fra den lille størrelse, så synes jeg at det er en super fin trøje. Den er en del mere farverig end meget af det andet tøj jeg ejer, men det synes jeg altså godt at man kan få brug for her i de lidt mørkere tider.

Postkortet er blot ét af de 4 jeg købte, dog bruger jeg dem ikke som postkort, men til plakater eller små kort til at sætte på mine kork "opslagstavler". Helt sikker den nemmeste måde at pifte et rum op på, det og så selvfølgelig med planter. Gavemærkerne købte jeg også flere pakker af, jeg fik nemlig 8 mærker for lidt over 7 kroner. Og så er det jo heldigt at god jul er det samme, på både svensk og dansk. Carob pulveret blev der sørme også købt 2 pakker af, dem var nemlig også super billigt! 24 kroner for 100 gram, og jo det koster 18 kroner hvis man følger linket, men så vidt som jeg kan se skal man så også af med over 80 kroner i fragt- ellers tak!

Til sidst har vi elskede Lush, yndlings stedet over dem alle. Jeg købte Tea tree water og Avobath bath bomb, to ting som jeg har prøvet og elsket før. Derudover røg brombær bomben også lige i kurven, den havde bare en mega lækker duft af alt hvad jeg elsker.

Udover disse ting købte jeg også en masse undertøj til billige penge, verdens blødeste sutsko, vegansk chai latte mix og en snackbar. Nu skal jeg heller ikke bruge flere penge før december, og så burde jeg mest af alt nok bare få mig et job. ugh. Kram herfra.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top