tirsdag den 1. november 2016

Oktober 2016 | Monthly Recap




















I oktober måned har jeg: Nydt solen den første dag i måneden, Poseret i yndlings blogger-trøjen, Slappet af med Netflix og ventet på efterårsferie, "Throwbacket" til London, Fejret en vellykket motionsdag og efterårsferie med et sko-i-blade billede, Og kanelsnegle, Været en tur på Glyptoteket, Købt en trøje i str. 10-12 (og det er så sidste gang jeg nævner det), Været i yndlings butikken i Malmø- Lush<3

Og så sagde vi farvel til oktober, hvad skete der lige der? Det betyder altså at kalenderen nu siger november, hvilket betyder at Victoria har fødselsdag, det er mørkt klokken 17 og så er jeg sikker på at vi kan forvente at Bilka har pyntet op til jul om 4 dages tid. Det er forresten også World vegan day i dag, hurra til alle andre veganere derude! November er en skøn måned!

Jeg har faktisk ikke noget planlagt for denne måned, udover at jeg virkelig skal få krydset nogle ting af min liste, og derudover har jeg også en julekalender jeg skal have planlagt (oh yes). Rigtig god november til jer alle, kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top