lørdag den 3. december 2016

Dette Års Juleønsker














Jeg er nu efterhånden blevet spurgt et par gange fra diverse venner og familiemedlemmer (hej farmor jeg ved du læser med, og bare rolig jeg sender en sms med pris-og-hvor-tingene-kan-købes-liste), om hvad jeg ønsker mig til jul. Så derfor tænkte jeg at det vel ikke kunne skade at dele mine ønsker med jer i dag. Jeg har det altid lidt svært med at dele ønskelister, da jeg faktisk ikke er en person der er helt vild med at få ting.

Jeg har også sagt til min mor at jeg kun ønsker mig en ting fra hende og far i år, en Rains regnjakke som ikke engang er at finde på collagerne. Jeg har desuden også forbudt adventsgaver, da det simpelthen er for meget. Jeg har derfor prøvet at finde nogle ønsker, som jeg ved ville være nyttige og noget som jeg mangler. Nedenfor er et overblik over kategorierne, hvor jeg forklarer lidt mere om hvad det er jeg ønsker mig.


Fitness wishes


Fitness: Fortjente åbenbart sin helt egen collage, det siger måske lidt om mig. meget af tøjet har den lækre lilla farve som jeg er blevet meget glad for på det seneste, og jeg føler ikke at min trænings garderobe ville tage skade af en smule farve. Sports bh'er med polstring er 100% et top ønske i år, uden af at sige for meget: Min Fitness World er meget glad for air condition haha. 

De sorte tights fra Kari traa virker til at være af mega lækker kvalitet, og de grå fra Hummel er vist nogle som alle fitnesspiger ejer efterhånden, men jeg har hørt og set godt om dem og tror bestemt at de ville klare sig godt på mine ben;) 

Bcaa'en og protein pulveret er nogle ting jeg har ville prøve i et stykke tid, tilbage da jeg blot var vegetar var jeg meget glad for Whey pulver og tænker at det derfor kunne være sjovt at prøve denne fra Bodylab. Selvom jeg helt sikkert er gladere for tanken om at være en whole-foods veganer, er det her stadigvæk noget jeg godt kunne tænke mig at prøve kræfter med.



Bøger, undertøj og skønheds ønsker







Skønhed: Alle tingene her er selvfølgelig både veganske og ikke testet på dyr, det siger vel næsten sig selv. Jeg købte en Hurraw læbepomade tilbage i sommer, og det er en af de bedste jeg længe har prøvet. Derfor tænkte jeg at disse to skulle på listen, en med chai og en med kaffe- det lyder jo næsten for klamt til at være sandt haha. Mascaraen har jeg længe kigget på, og ejer faktisk ikke en vegansk mascara da jeg stadigvæk bruger mine gamle (så uhygiejnisk jeg ved det). Parfumerne er nogle jeg spottede sidste weekend, da jeg havde lidt tid at bruge inde i Amagercenteret. Jeg kan ikke huske præcis hvilke dufte jeg kunne lide, men der var tre jeg i hvertfald ikke brød mig om: den med rose, den med vanilje og den med kokos.

Bøger: Når man kigger på min læsnings karakter i dansk, kan man godt se at jeg har brug for et lille skub. For når den hedder 10, 10, 10 og så det lille 4 tal der til sidst er det nok ikke alt for godt. Jeg er ikke så god til det med at læse i en rigtig bog, specielt når det kommer til fiktion, og tænker derfor at disse to bøger ville hjælpe mig lidt eftersom de er diy og guide bøger. Som en dansker hvis yndlingsord er hygge, virker bøgerne som skabt til mig.

Undertøj: Calvin Klein, what else. Man er vel en dansk teenagepige (hader lidt mig selv for det). Jeg droppede dette år den klassiske bøjlebh, og står ofte og mangler noget at iføre mig i når jeg har en hvid t-shirt på. Den hvide top/bh/bralette/call it what you want, virker derfor som en god løsning da der er polstring i den. Underdelene har længe ville prøve, men er lidt af en nærrigrøv som har svært ved at bruge mere end 100,- på sådan noget.

Og der har vi så dette års juleønsker fra min side af, hvad ønsker i jer? Husk forresten lige at deltag i min giveaway hvis ikke i har gjort det endnu, jeg finder en vinder i morgen ved 12 tiden! Knus og god lørdag.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top