tirsdag den 3. januar 2017

10 Ting Jeg Ikke Forstår #2












1) At jeg er den eneste i min klasse (altså udover min dansklærer), som kender til ordet energifrås. Er det mig der er helt væk, eller er det dem?

2) Det danske vejr på det seneste, så er det 8 grader og blå himmel, så er det minusgrader med sne og frost og i dag har det bare regnet hele dagen. Hvor meget kan vejr lige nå at ændre sig på så få dage?

3) Hvorfor min computer er så langsom for tiden, selv hvis jeg kun har 1 eller 2 faner åbne.

4) Hvorfor alle kvindelige lærere på min skole går med høje hæle, støvler med store blokke bagpå, sko der rasler eller andre former for fodtøj der larmer hver gang de går forbi klasselokalet. Det er en skole, det er meningen der skal være arbejdsro! Så tag dog nogle sutsko på..

5) Folk der smider et t ind i ordet nytårsforsæt, noget jeg sikkert selv gjorde for et par år siden, men ikke længere. Miriam udtrykte også sin mening om dette i hendes sidste udgave af 'kan vi lige snakke lidt om', og ja lad os lige.

6) Hvorfor vi lige pludselig skal lave to store projekter på samme tid i skolen, noget der ikke engang var gået op for mig før Ditte bankede det ind i hovedet på mig i dag. Skide forvirrende altså.

7) At det kan være så svært for mig, at finde et par bukser jeg kan lide. Habitbukser bliver for business agtige, sweatpants-looket er jeg ved at være godt træt af, leggings går jo ikke når man kun ejer 2-3 trøjer der dækker bagpå. Og så hjælper det vist heller ikke helt at mine lår er en str. S men længden på mine ben er en XXS.

8) At jeg lavede mit første indlæg i denne "serie" på 10 ting, for lige i dag kan jeg altså kun komme på 7. 8 hvis det her tæller med. Jeg tror bare at vi stopper den her i dag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top