søndag den 29. januar 2017

11 Produkter Til Hud & Hår Jeg Vil Prøve
























Godaften kære læsere, i dag skal det handle lidt om skønhed, et emne jeg ikke skriver om så tit herinde da det egentligt ikke siger mig så meget. Jeg bruger 3-4 produkter til ansigtet (dog aldrig på samme tid), min shampoo og balsam er fra Urtekram og udover det er min makeup når jeg gider meget minimal. Jeg har alligevel været på jagt inde på Helsebixen og Billigvoks, og er kommet frem til nogle produkter jeg nok ikke ville have noget imod at prøve. 

Lige for tiden eller faktisk det sidste års tid, har jeg brugt Urtekrams produkter i badet, og selvom jeg har været super glad for dem er det bare som om at mit hår er begyndt at protestere, og ønsker noget nyt. Jeg har hørt super godt om Maria nila produkterne og da jeg fandt ud af de både var veganske og ikke testet på dyr var jeg helt solgt. Det eneste minus er prisen, for nej de koster jo ikke en bondegård men når man kommer fra at betale 40-60,- for shampoo og balsam kan det godt virke som lidt meget at skulle af med 200 lige pludselig. Jeg må prøve dem ad, og så må vi jo se om de er pengene værd.

Ud over diverse hårprodukter er der også andre ting at finde på collagen, bl.a. produkter fra Urtekram, for selvom mit hår har brug for en pause med ting derfra er min hud altså rigtig glad for deres lotions. Og til sidst har vi en håndcreme fra Lavera og en roll on parfume fra Pacifica, som jeg ønskede mig til jul men desværre ikke var så heldig at få.

Og det var sådan set alt hvad jeg havde at dele med jer i dag, er der nogle skønhedsprodukter i går og kigger på for tiden? Rigtig god søndag aften til jer alle, jeg håber i får ladet op til den kommende uge. Kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top