søndag den 1. januar 2017

December 2016 | Monthly Recap + Giveaway Vinder















I december måned har jeg: Bommeranget glade december piger, lavet (og spist) dadelkugler, Venindehygget på Friends & Brgrs, Været på den årlige jule shoppe tur hvor jeg desværre måtte tage hjem tidligere pga. hovedpine, Sendt tanker afsted til Berlin, Juleferie skøjtet med Ditte (hun faldt, jeg gjorde ikke), Holdt juleaften derhjemme i ro og fred.

I december blev der slet ikke instagrammet så meget som der plejer fra min side af, på trods af at det var en måned fyldt med en masse ting og sager. Sket er sket, og som jeg har sagt før er det måske et tegn på at jeg er ved at blive bedre til at leve i nuet (eller noget). Nu siger kalenderen 1. januar 2017, det er en ny måned og et nyt år. Jeg lover at dele mine mål og planer for dette år med jer på et eller andet tidspunkt i løbet af ugen, men det bliver altså ikke i dag. I dag står nemlig på serie kiggeri og afslapning, for selvom jeg ikke er tømmermandsramt (hurra for mig) har jeg stadigvæk de der typiske 1. januar vibes kørende.

Vi skal også lige finde en vinder af min jule giveaway, lad os blot gøre det hurtigt. Vinderen blev: Pia Rotbøl! Stort tillykke, jeg sender dig en mail hurtigst muligt:)

Jeg håber at i alle havde en skøn aften/nat, jeg havde valgt at tage hjem til min tante og onkel med et hus fyldt med børn. Det virkede som det rette valg, lige indtil jeg fandt ud af at de har Yousee.. Jeps jeg var en af de heldige der så sort skærm, og det hele blev meget bedre da DR TV crashede 1 minut og 20 sekunder inden midnat arh men altså!  Jeg opdage at klokken var 12 med et hurtigt glimps over på ovn-uret, godt nytår Isa! Det en ommer haha. Jeg håber i alle er kommet godt ind i det nye år, sort skærm eller ej. Kram herfra.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top