onsdag den 11. januar 2017

Mine Musthaves Til En (Endnu) Hyggeligere Vinter

Cozy Winter Essentials


Klik på collage for links

Januar er en måned der for mange er lig med sundhed, træning og alt hvad der hører dertil. Og selvom jeg også på en måde tænker sådan, men egentligt ikke, sådan er jeg jo året rundt som person), så er januar for mig også en måned med ekstra fokus på velvære og afslapning. December er en stressende tid, så efter en måned med run på synes jeg det er super vigtigt at man lige bruger lidt tid på at slappe helt af og kigge ud efter sig selv, specielt her i vinterkulden.

Jer der kender til mig og min blog, ved at jeg er så dansk når det kommer til hygge. Hygge er mit yndlingsord og min yndlings stemning, og jeg elsker at det er noget der er ved at komme rigtig meget fokus på i den udenlandske blog verden. Flere og flere bøger bliver udgivet omkring det, og store blogs som Career Girl Daily skriver også om den danske livsstil. 

Jeg har derfor lavet en lille collage, med nogle af de ting der hjælper mig med at have en ekstra hyggelig vinter. Duftlys, bløde puder og tæpper, en god bog (hvis jeg altså kan tage mig sammen til at læse), nogle fugtgivende cremer til min tørre hud, et termokrus fyldt med god kaffe til de kolde morgener i skolen, et lille stykke chokolade her og der, og meget, meget mere. 

Hvilke ting er en del af jeres hyggelige vintermåneder? Rigtig god onsdag til alle, kram.

Du vil måske også kunne lide: 6 Hurtige Steps Til Afslapning

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top