mandag den 13. februar 2017

10 Ting Jeg Ikke Forstår #3
















Dumme spil

1) Piger, eller generelt bare folk med langt hår, der træner uden at have det opsat. HOW? Jeg har ikke engang specielt langt hår, men hænger bare den mindste tot og irriterer bliver jeg drevet til vanvid.

2) Hvorfor jeg ikke kan stave til irriterer. Hvad skulle jeg dog gøre uden stavekontrol? Lære at stave er nok svaret på det spørgsmål..

3) Hvorfor næsesprays altid forsvinder når man har allermest brug for dem, og hvorfor de dukker op igen lige så snart man ingen problemer har med at få luft gennem næsen. Kan det virkelig passe at der både er en sokke tyv, hårelastik tyv OG en næsespray tyv?!

4) Hvorfor man ikke får sixpack af at spise cookies og pomfritter. Livet er ikke fair..

5) At der i dag er præcis 100 dage til sidste skoledag, tjekkede lige min countdown app og blev helt chokeret. Og så er der kun 129 dage til dimission, det kan kun gå for langsomt!

6) At der er nogle mennesker i mit træningscenter der konstant stiller deres beskidte, mudrede sko ind i skabene. Ellers tak du, jeg vil ikke have jord på det rene tøj jeg havde tænkt at iføre mig efter min træning. Så brug dog de blå overtræks-dimsedutter.

7) At jeg ikke kan tage mig sammen til at rydde op på mit værelse, det trænger virkeligt.

8) Eller at støvsuge. Jeg hader virkelig at støvsuge, når jeg flytter hjemmefra køber jeg en roomba (for det har jeg stensikkert penge til).

9) At jeg lige har brugt 10 min. på at spille et eller andet dumt valentins spil på google (se billede), prøv det lige hvis ikke i allerede har gjort det. Jeg nåede kun 133 mandler på 3 min.

10) At jeg bruger min vinterferie på at være syg og rydde op, jeg må virkelig få lavet nogle planer.

Se første udgave af ting jeg ikke forstår her og anden udgave lige her!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top