onsdag den 8. marts 2017

Esprit Styling | 1 Shirt - 3 Looks

Esprit styling - 1 shirt 3 looks






Jeg vil i dag vise jer 3 bud på hvordan man kan style den samme trøje på forskellige måder, dog har alle outfitsne den samme (lyse)røde tråd gennem dem. Nemlig en af mine favorit farver denne sæson, hvis ikke min aller højeste favorit, baby lyserød! Jeg har før skrevet om lyserød lige her, og jeg holder stadig lige så meget af denne farve.

Blusen jeg har valgt at style er fra Esprit, og jeg valgte denne da jeg synes den havde et super fint snit, og så er jeg også ret glad for det lille guld stykke ved halsen. Den er tilpas feminin og festlig med et par stiletter og en fin håndtaske, men den dur også helt fint sammen med jeans og sneakers til hverdag. Man kan også gøre ligesom jeg har gjort i outfit 2, hvor den er parret sammen med nederdel og ballerinaer, men hvor jeg så har tilføjet en bomber jakke og et stort hårbånd for at gøre det en smule mere casual. Et par sneakers kunne også sagtens gå an med det outfit!

Har i et favorit outfit af de ovenstående 3? Eller måske i tænker det kunne være fedt at mikse dem på kryds og tværs? Blusen fås forresten i 4 forskellige farver, hvis man ikke er så meget til hvid, se dem alle her.

Og det var sådan set alt hvad jeg havde til jer i dag, jeg håber at i har fået lidt inspiration til forårsgarderoben! Jeg skal i hvertfald en tur i Esprit i prøve en masse lækre forårs sager. Rigtig god eftermiddag til jer alle! Kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top