tirsdag den 4. april 2017

6 Asos Favoritter Til Foråret




















1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 

Det var et stykke tid siden at jeg sidst havde delt nogle Asos favoritter med jer, så det er lige hvad i får 6 styks af i dag. De fleste af tingene vil jeg mene egner sig meget godt, til det her lækre forårs vejr vi har for tiden. Måske lige med undtagelse for badedragten, badevandet er stadigvæk kun omkring de 10 grader her ved Amager. Selvom en tur i vandet dog er på min april liste (som i snart får at se, det lover jeg!).

Ellers er der ikke nogle spændende opdateringer fra min side af, jeg sidder blot her i frokostpausen og slapper af med at ordne nogle praktiske ting og sager. Bl.a. planlægger jeg resten af i dag samt resten af ugen, jeg mangler nemlig at få fyldt kalenderen op med nogle ting at tage mig til. Så fungerer jeg bedst synes jeg selv. Må i alle få jer en skøn tirsdag, kram herfra.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top