mandag den 1. maj 2017

April 2017 | Monthly Recap














I april måned har jeg: Været et smut forbi Malmø hvor jeg selvfølgelig besøgte yndlings butikken: Lush, Fik mig også en lækker sandwich på yndlings-spisestedet Condeco, Brokket mig over slidte spidser og en ferie dr gerne måtte være lidt længere, Været en tur på Bakken hvor jeg virkelig fik prøvet nogle grænser af, Været en tur i vandet med Ditte (det var koldt).

Tiden flyver afsted, og vi er nu 1/3 del igennem dette år. Jeg synes altså det er helt vildt at tænke på! April måned har alligevel nok været den måned der er gået langsommest indtil videre, eller sådan har jeg følt det i hvertfald. Den sidste måneds tid har været fyldt op med en masse planer, og jeg har derfor haft en del at se det, og på nogle punkter er det godt, men det kan også blive en anelse presset.

Maj måned bliver på ingen måned anderledes, for der er en hulens masse ting der sker. Skriftlige prøver, konfirmationer (3 styks), fødselsdage, sidste skoledage og når ja så er der jo også alle de mundtlige prøver der skal forberedes ting til. Mit skema er fyldt, og jeg kan ærligt sige at målet lige nu er d. 22 juni hvor jeg kan smide det hele i luften og sige farvel og tak til Skelgårdsskolen. Det glæder jeg mig altså ret så meget til!

I må alle få jer en skøn måned, hvad end den er fyldt med planer eller ej. Kram herfra.


2 kommentarer :

Back to Top