tirsdag den 23. maj 2017

Der Er Noget I Skal Vide (Coming Out)


Måske har i allerede set ovenstående video, måske ikke. Jeg tænker at det er de færreste som har set den, eftersom at der ikke er voldsomt mange der læser med på bloggen som også følger med på youtube. Men her får i den så, en video jeg har glædet mig vanvittig meget til at dele med jer. Jeg forklarer alt i videoen, så jeg tænker at der derfor ikke er så meget andet for mig at fortælle her. Ikke andet end at jeg, selvfølgelig håber i vil tage godt imod den.

Næste gang vi ses er jeg ikke længere folkeskole elev (som sådan). Så det er liv og glade dage her for tiden, hvis vi altså ser bort fra at jeg har 5 mundtlige prøver igen, og at den første allerede er om 8 dage:) I må have det skønt! Kram.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top