søndag den 2. juli 2017

2017 Mål | ½ Update

Vi er nu halvvejs igennem år 2017, og det er jo helt skørt at tænke på (synes jeg i hvertfald). Dette betyder også at vi skal tage et kig på, hvordan det går med de mål jeg satte for dette år tilbage i januar måned. Til de nye kan jeg henvise jer til mit indlæg omkring hvordan det gik da vi var ¼ igennem dette år. 

Jeg har valgt ikke at nævne dem jeg også fortalte jer om tilbage i marts, altså lige pånær den med cykelhjelmen. Det er ikke fordi jeg ikke holder de mål længere, det er blot fordi jeg tænkte at der ikke var nogen grund til at gentage dem:) Når alt det så er sagt tænker jeg at vi bare skal kigge nærmere på hvordan det går med mine nytårsforsæt, her halvvejs igennem år 2017!

Blive tilpas nok til at træne ordentligt med vægtstænger. Det er gået op for mig at jeg aldrig fik lavet et indlæg hvor jeg gik i dybden med denne, samt den med at gå i bad i centeret, så det må jeg lige få gjort snarest! Men ja, jeg bruger nu vægtstænger tit og hyppigt i min træning, og der er ingen problemer hvad angår balancen (som jeg ellers frygtede).

Spise mere frugt. Sommer betyder at alle mine yndlings frugter er til at få fat på. Så jeg spiser både kirsebær, jordbær, ferskner, nektariner og meloner i store mængder. Så må vi jo se, hvor godt jeg kan holde fast i dette når efteråret kommer trillende;)














Komme ud til alle. Dette var en af dem jeg af gode grunde ikke delte med jer i januar, da det lidt ville have ødelagt det hele;) Men jo jeg kom ud tilbage i maj, og det gik rigtig godt!

Gå endnu flere ture. Jeg går tur stort set hver dag i weekenden, og jeg synes også jeg er blevet bedre til at få gjort det i hverdagen, men der sker stadigvæk forbedringer.

Bruge cykelhjelm. Det går stadigvæk godt med denne, der var lige 2 ugers tid hvor den gik i stykker, og vi havde nogle problemer med at få fat på en ny i den rette størrelse (Nutcase har lavet om på deres størrelser). Men udover det bruger jeg forsat hjelm, når jeg cykler:)

Holde hovedet koldt, og gøre det så godt jeg kan under alle prøverne. Jeg kan ikke love at hovedet blev holdt koldt under alle prøver, men jeg gjorde i hvertfald mit bedste. I kan se mine karakterer lige her.

Have en fantastisk sidste skoledag, samt dimission.
Dobbelttjek lige der! I kan se video fra min sidste skoledag her, og mit dimissions outfit her.


Der er også blevet gået nogle ture i København, her var det ved Kirsebæralléen på Bispebjerg Kirkegård.

Jeg vil selv mene at det går meget godt, specielt i betragtning af at jeg til tider har haft meget at se til. De næste tre måneder tænker jeg at have endnu mere fokus på de mål jeg har for bloggen, den med at tage flere portrætter også selvfølgelig dem med at starte på efterskole og holde kontakt med de tætteste fra min gamle klasse. Hvad med jer? Husker i at tjekke op omkring jeres mål en gang i mellem, hvis i har lidt svært ved det kan jeg anbefale denne video. Den har i hvertfald hjulpet mig! Rigtig god søndag eftermiddag derude, knus herfra.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top