lørdag den 1. juli 2017

Juni 2017 | Monthly Recap


I juni måned har jeg: Haft nogle rigtig gode træninger, Drukket (alt for) meget iskaffe, Gået ture med Rika, throwbacket til en meget blå sejltur i maj, Hygget med Ziggi, Været glad for at have afsluttet prøverne, Spist en lækker vegansk burger her, Været barnesitter for en aften, Ligget halvsløj og tænkt tilbage på en blæsende dag i København, Sagt farvel til folkeskolen og hverdagen med de bedste veninder.

Så gik endnu en måned, hold da op. Det vil også sige at vi nu er halvvejs igennem dette år, hvad sker der lige for det? haha. Det betyder også at jeg skal opdatere jer på hvordan det går med mine nytårsforsæt, så det lover jeg at i får lov til at høre om enten i morgen eller på mandag.

Nå men tilbage til juni, en måned med maange blandede følelser. Stress og jag, kedsomhed, rastløshed, glæde og lettelse. Sådan er det når man både har 5 mundtlige prøver der skal overstås, en dimission og en lang ferie foran sig. Juni var også en af de der måneder hvor man føler den varer 100 år, men når man kigger tilbage gik den faktisk virkelig hurtigt, eller sådan var det i hvertfald for mit vedkommende.

Nu er jeg bare glad for at kalenderen siger juli, for selvom vejret siger efterår, så er jeg gået helt på sommerferie oppe i hovedet, og det er skønt! Der er 42 dage til jeg starter på efterskolen, så de skal bare nydes indtil det nye kapitel starter:)

Hvad med jer, hvad var jeres juni fyldt med? Og har i nogle spændende planer for denne måned? I må alle have jer en rar weekend, hvad end den byder på regn og 17 grader eller sol og 22. Jeg tjekkede lige DMI, det ser nemlig ud til at det kun er den østlige del af Danmark der har grå skyer;) Kram herfra.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top