lørdag den 2. juli 2016

Monthly Recap | June 2016


I juni måned har jeg: Fejret 1. juni med søde piger på badebroen, formiddagshygget med Ditte og O, Været på Københavnertur med årgangen, Været på stranden med årgangen, Kigget tilbage på 1D koncert på 1 og 2 års dagen, Kusine hygget med Liva, Throwbacket til Berlin, Gået tur med Ditte og Sara, Været kommet for sent til Sankt hans med Ditte og den anden Sara, Fejret sommerferie, spist koldskål.

Juni måned gik både stærkt og langsomt på et og samme tid, og jeg må sige at jeg har nydt det. Nydt at det dejlige sommervejr var der længe og nydt at det hele er gået lidt hurtigt alligevel så jeg kunne tage imod ferie med åbne arme. Man kan vidst nok godt sige at juli måned indtil videre ikke har vist sig fra sin bedste side, med alt den regn vi har fået her de sidste par dage. Jeg krydser dog fingre for at det klarer op, så jeg snart kan hoppe i noget af alt det sommertøj jeg har købt på det seneste.. Jeg er vel ikke den eneste?

Regnvejr eller ej, så står juli måned på 18 års fødselsdag for min storebror, Bornholm, venindehygge og så har jeg jo også en masse punkter jeg skal have krydset af på min sommer bucket liste. Hvordan ser jeres planer ud for den kommende måned? Kram

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top