fredag den 8. juli 2016

En Eftermiddag I Botanisk Have





















Jeg lovede jer i går aftes at jeg ville dele nogle billeder fra Botanisk have med jer, og det er så det jeg vil gøre lige nu. Jeg var der inde i onsdags med min mor, og det var en super hyggelig tur vi begge fik glæde af. Min mor fordi hun simpelthen er den største fan af alt blomster/plante-værk (i skulle bare se vores have), og mig fordi jeg er vild med at se nye ting, specielt fotogene ting.

Jeg tænkte også at det ville være meget passende at få set det, da det var et af mine punkter på min gratis/billige sommeraktiviteter liste. Og det er måske meget smart at prøve de ting af man anbefaler;) Min dag i dag skal bruges på at få ordnet øjenbryn, handle ind til en kage jeg skal lave til Magnus' 18 års fødselsdag i morgen og så kunne jeg virkelig også godt tænke mig at løbe en tur. Jeg arbejder nemlig op mod mit 6 km. mål. Jeg har forresten kunne løbe så langt før i tiden, men så fik jeg knæproblemer og siden kom jeg aldrig ordentligt igang igen.

I må have jer en rigtig dejlig dag, hvis jeg får tid (selvom jeg dog tvivler) kan det være at der kommer endnu et indlæg i dag. Vi får se! Kram

FIK I SET MIT INDLÆG I GÅR? JEG DELTE EN MASSE BILLEDER FRA MIN KONFIRMATION:)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top